no to pobawmy się w autora skóry - zróbmy mod skina domyślnego
potrzebujesz znaleźć folder instalacyjny, a w nim folder dodatków, a w nim folder skóry, a w nim folder rozdzielczości w której skóra jest projektowana, a w nim plik odpowiedzialny za definicje czcionek
np. dla windows, gdy zainstalujemy xbmc na dysku C
C:\Program Files\XBMC\addons\skin.confluence\720p\Font.xml
zrób sobie kopię tego pliku, zawsze możesz coś zepsuć
edytujemy
- dodajemy nowy własny zestaw definicji (kopiujemy domyślny)
szukasz czegoś takiego
<fontset id="Default" idloc="31390" unicode="true">
.
.
.
</fontset>
kopiujesz (razem z zawartością) i definujesz go jako własny
<fontset id="VenomX" unicode="true">
.
.
.
</fontset>
<fontset id="Default" idloc="31390" unicode="true">
.
.
.
</fontset>
zapisujesz zmiany i sprawdzasz czy twój zestaw istnieje
odpalasz xbmc
System -> Ustawienia -> Wygląd -> Skóra
ustawienie Czcionki zmienia zestawy dostępne w danej skórze
u Ciebie powinen pojawić się dodatkowo "VenomX"
jak go nie ma to coś zrobiłeś żle, jak jest to wracamy do edycji
edytujemy
_ tylko wewnątrz swojego zestawu ( fontsetu)
za listowanie odpowiedzialny jest font który JazzX nazwał "font13"
szukasz
<font>
<name>font13</name>
<filename>DejaVuSans.ttf</filename>
<size>20</size>
</font>
i zmieniasz rozmiar <size> jak potrzebujesz
smuto