KODI Fanklub Polska

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim zadasz pytanie upewnij się że przeczytałeś: kodi.org.pl/index.php/component/content/...nim-zaczniesz-z-xbmc

TEMAT: XBMC w oknie z atrybutem zawsze na wierzchu

XBMC w oknie z atrybutem zawsze na wierzchu 2012/06/21 13:32 #1283

  • mc_flay
  • Junior
  • mc_flay
  • Offline
  • Postów: 50
  • Pomógł: 2

pytanie jak w temacie - czy można mieć xbmc w trybie okienkowym - tak aby okno było "zawsze na wierzchu"


nie rozumiem powodu przeniesienia mojego tematu - co ma wspólnego HTPC do działania programu w trybie okienkowym - może słówko wyjaśnienia od moderatora?
Moja pomyłka - przepraszam. Maciey
Ostatnio zmieniany: 2012/06/24 19:39 przez Maciey. Powód: komentarz moderatora
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: XBMC w oknie z atrybutem zawsze na wierzchu 2012/06/21 17:25 #1284

  • hrynio
  • Junior
  • hrynio
  • Offline
  • Postów: 86
  • Pomógł: 7

Niewiem czy bedzie to dzialac ale mozesz sprobowac:

1:

poszukaj pliku surface.cpp i zmien w nim
m_iOnTop = ONTOP_AUTO;
na
m_iOnTop = ONTOP_ALWAYS ;

2:

w lokalizacji
~.../XBMC/userdata/
stworz plik addvancedsetting.xml
dodaj w nim linijke:
"videoscreen.fakefullscreen=false"

lub np to
<advancedsettings>
     <videoscreen>
         <fakefullscreen>false</fakefullscreen>
     </videoscreen>
 </advancedsettings>

Pokombinuj, moze cos zadziala :)
ps: zeby przelaczyc xbmc w tryb okna uzyj klawisz "\"



Ostatnio zmieniany: 2012/06/21 17:27 przez hrynio.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): mc_flay

Odp: XBMC w oknie z atrybutem zawsze na wierzchu 2012/06/21 19:16 #1287

  • mc_flay
  • Junior
  • mc_flay
  • Offline
  • Postów: 50
  • Pomógł: 2

1. pliku surface.cpp nie udało mi się odnaleźć

2. niestety obie propozycje nie działają

ale wielkie dzieki za odpowiedź.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Regss, zet120, Admin
Zasilane przez Forum Kunena :: Diseño Zaragoza

Aby kontynuować, pokaż nam kim jesteś