KODI Fanklub Polska

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim zadasz pytanie upewnij się że przeczytałeś: kodi.org.pl/index.php/component/content/...nim-zaczniesz-z-xbmc

Uprzejmie prosimy o szczegółowe nadawanie nazwy tematu, by potem łatwo można było go znaleźć w wyszukiwarce ;-) Pamiętaj, że swoim tematem możesz pomóc komuś, kto będzie miał taki sam problem.

TEMAT: telewizja na żywo w NAS ASUSTOR-AS-302T

telewizja na żywo w NAS ASUSTOR-AS-302T 2014/06/07 18:39 #9260

• malinka71
  • Junior
  • malinka71

• KODI: 12
Witam jestem nowicjuszem w ogóle w tym temacie ,więc proszę o zrozumienie , mam taki problem; Mam od kilku dni NAS asustor as-302t tam jest aplikacja XBMC wersji 12.3 ,doczytałem się już że zakładka TV w tej aplikacji sama nie działa a więc zainstalowałem dodatkową aplikacje którą system polecał to DVB LINK i zainstalowałem tuner tv PCTV 74e , zakładka dvblink działa , bo idzie oglądać tv ale poprzez serwer dvb link , a chcę oglądać poprzez XBMC , przeczytałem również że trzeba wejść w ustawienia > Dodatki >PVR , ale u mnie w ustawieniach nie ma / zakładki DODATKI , a w zakładce tv > ogólne jak klikam włączone to jest napisane/ brak wtyczek pvr więc proszę o pomoc jak mam to ustawić aby móc oglądać tv na xbmc, Jeszcze raz przepraszam jak jak coś zle napisałem albo nazwałem ale naprawdę zaczynam w tym dopiero
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

telewizja na żywo w NAS ASUSTOR-AS-302T 2014/06/08 13:55 #9261

• malinka71
  • Junior
  • malinka71

malinka71 napisał: