KODI Fanklub Polska

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wybór sprzętu wysokiej klasy do super dużych filmów

Wybór sprzętu wysokiej klasy do super dużych filmów 2014/01/28 19:39 #7762

• damiaaan
  • Junior
  • damiaaan

Cześć! Jestem nowy i witam się z wszystkimi. Czuję, że będę długo głowy zawracał tutaj bo jestem laikiem w sprawach audio - wideo. Głownie teraz chodzi o to co kupić pod XBMC. Piszę swój temat bo wiadomo, każda sprawa jest indywidualna. Nie chcę kupić urządzenia w ciemno, ponieważ nie mam wystarczającej wiedzy w zakresie audio wideo. Bardzo proszę o poradę, jaki sprzęt powinienem zakupić.

Moja sytuacja wygląda następująco:
Posiadam bardzo duży zbiór filmów w jakości 1080p, dźwięk zazwyczaj DD 5.1. lub DTS. Bitrate tych filmów to około 2 000 Kbps do nawet 13 000 Kbps. Formaty różne, kontenery mkv, mp4 i zwykłe avi. Takie pliki ważą nawet do 22GB jeden. Jeśli trzeba podać tu więcej parametrów to podam. Posiadam je na dysku WD My Book Duo, o pojemności 2x4TB. Do tej pory oglądałem je na komputerze PC i wielkim monitorze, komputer bardzo wysokiej wydajności nie miał żadnych problemów.
Jednak chciałbym przejść na odtwarzanie filmów na telewizorze, gdyż zakupiłem kino domowe i chciałbym poczuć jeszcze większy ekran i dźwięk 5.1. Jednakże pokochałem aplikację na komputer XBMC i potrzebuję urządzenia które posiada XBMC.

Zatem potrzebuję urządzenia które odtworzy bez najmniejszych problemów po wi-fi z dysku sieciowego filmy o parametrach jak powyżej na aplikacji XBMC. Przeglądanie internetu na TV, aplikacje androidowe i wszystko inne mnie nie interesuje, może to być, może nie być. Android czy linux nie robi mi różnicy.