KODI Fanklub Polska

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Problem z Zotac Zbox ID42

Problem z Zotac Zbox ID42 2014/02/24 20:36 #8143

  • pawkol90
  • Junior
  • pawkol90
  • Offline
  • Postów: 12
  • Pomógł: 0

Witam serdecznie, kilka tygodni temu kupiłem urządzenie wymienione w temacie, czytałem różne opinie a że szukałem dedykowanego urządzenia pod XBMC zdecydowałem się właśnie na ten model. Jak się okazuje, urządzenie to ma ukrytą wadę, podobny opis usterki opisują użytkownicy na innym portalu Link z taką różnicą że moja karta graficzna doszczętnie się nie usmażyła. Przedstawiam objawy, otóż po włączeniu zboxa ładuje mi się XBMC (OpenElec) i normalnie na nim oglądam, lecz jak tylko dotknę urządzenie lub też ktoś mocno tupnie (przypuszczam że przez naruszenie przewodu HDMI) OpenElec się zawiesza, czasami pojawia się rozmazany kolorowy obraz a po restarcie urządzenia XBMC nie chce się załadować wyświetlając komunikat "Abnormal exit. Exited with code 139". Po czym wyłączam ponownie urządzenie, wyjmuje kabel HDMI, wpinam i znowu włączam i tak kilka razy aż w końcu OpenElec się uda załadować bez komunikatu. Nie mam gwarancji na urządzenie, a zastanawiam się czy jest jakiś sposób aby to obejść. Na przykład dziś wpadłem na pomysł aby kupić jakąś kartę graficzną na USB (nie jestem informatykiem, nie znam się) ale czy z taką kartą uda się uniknąć problemu, czy taka karta pozwala wyświetlać obraz na bazie karty wbudowanej w komputerze? Czy raczej OpenElec będzie bazować na karcie USB? Czy ktoś mógł by zaproponować jakieś rozwiązanie? Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Zotac Zbox ID42 2014/03/09 10:17 #8287

  • piotrasd
  • Junior
  • piotrasd
  • Offline
  • Postów: 36
  • Pomógł: 9

Co znaczy ze nie masz urządzenia na gwarancji ??

Zotacki ID42 sa produkowane od niedawna - roku moze ...
Ja na swojego tez nie miałem skonczyła sie niby
napisałem do officialnego ZOTAC RMA, podałem in numer seryjny, model, SKU
kraj pochodzenia. Okazało sie ze mam gwarancje do 2015 (producenta)

O to 2 mozliwe wyjscia

End Users RMA Return Service to Zotac European Service Center conditions: -
1. Did you register your product at www.zotac.com within 28-days of purchase? If yes you should be eligible for the extended warranty. Please forward the Registration Confirmation email and your purchase invoice copy for verification. Please note we will NOT accept your application if you are not the original owner, the serial number is unreadable, do not have the purchase invoice or have failed to register within 28 days of purchase.
OR

2. We offer a RMA process to end user with a handling charge of £25.85 GBP per item if the retailer / supplier closed down or refused your standard warranty. This charge includes the testing, replacement and return of replacement product. If it is faulty, then we will ship a replacement / repaired back to you. Please note we may also need your purchase invoice for verification.

ja wybrałem drugą płatną 25 GBP, nie miałem paragonu, chyba zonka wyrzuciła.
Mimo to przyjeli na serwis i wymienili na nowy :)



Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): pawkol90

Problem z Zotac Zbox ID42 2014/03/12 08:16 #8328

  • pawkol90
  • Junior
  • pawkol90
  • Offline
  • Postów: 12
  • Pomógł: 0

Dzięki bardzo, zrobiłem jak napisałeś w opcji 2, sprzęt w serwisie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Regss, zet120, Admin
Zasilane przez Forum Kunena :: Diseño Zaragoza

Aby kontynuować, pokaż nam kim jesteś