Obsługa kelnerska największym atutem restauracji

Odwiedzając restaurację czy jakikolwiek inny lokal świadczący usługi gastronomiczne nie oceniamy tylko walorów kulinarnych czy wystroju wnętrza. Pierwszą osobą z jaką mamy styczność jest kelner. To on pomaga nam wybrać odpowiednią potrawę i zaprezentować najlepsze atuty tego miejsca, abyśmy byli zadowoleni z potraw jakie zamawiamy. Jak usprawnić zarządzanie personelem, by obsługa kelnerska była na wysokim poziomie? Sprawdź odpowiedź w naszym tekście lub pod adresem: https://www.lrspoland.pl/restauracje-z-obsluga-kelnerska,155.html.

Dlaczego tak ważna jest odpowiednio dobrana obsługa kelnerska?

Dobra obsługa kelnerska jest niewątpliwie kluczem do sukcesy. Nigdy więcej nie pójdziemy do lokalu, nawet jeśli referuje najlepsze potrawy, kiedy kelner jest opryskliwy i nie posiada wiedzy na temat menu czy z czego składa się dana potrawa. Nieodpowiednia obsługa skutecznie zniechęca do skorzystania z usług ponownie. Nie bez znaczenia jest fakt, że informacja o złej renomie lokalu i niemiłej obsłudze bardzo szybko potrafi się w obecnych czasach roznieść zostawiając swoje piętno. Wtedy restauracja nie tylko traci klienta, który został źle obsłużony, ale także wielu innych potencjalnych klientów, którzy na skutek niepochlebnej informacji nie przyjdą do lokalu.

Jak usprawnić obsługę kelnerską w lokalu?

Kluczem sukcesu są przede wszystkim pracowici, mili i kulturalni pracownicy. Jednak człowiek nie jest w stanie zrobić wszystkiego i nawet ten najbardziej pracowity i miły nie jest w stanie pracować za kilka osób. Warto wtedy pomyśleć nad dodatkowym usprawnieniem mechanizmu klient-kelner, kelner-kuchnia. Te dwa klucze kiedy sprawnie i dynamicznie działają to zapewniają niebywały sukces. Warto pomyśleć nad wprowadzeniem do lokalu rozwiązania LRS.

Co to jest system LRS

To technologia usprawniająca komunikację między pracownikami znajdującymi się w innych częściach lokalu. Obsługa kelnerska dzięki systemowi dostaje informację kiedy danie jest gotowe do odbioru z kuchni, dzięki temu nie musi bez potrzeby jej odwiedzać tracąc przy tym cenny czas. Zaoszczędzone minuty może poświęcić na wiele innych rzeczy, takich jak przyjmowanie kolejnych zamówień od klientów, którzy dopiero do restauracji przybyli czy też dopełnianie kolejnych zamówień. W ten sposób lokal zyskuje większe obroty i co najważniejsze generuje większe dochody.
LRS umożliwia nie tylko kontakt obsługa kelnerska-kuchnia i odwrotnie. System pozwala także na kontakty kelnerów z menagerem lokalu kiedy zaistnieje taka potrzeba. Kluczem do sukcesu w każdym lokalu gastronomicznym jest nie tylko dobra kuchnia, ale także bardzo szybko podane danie klientowi. Kelner od razu po otrzymaniu informacji o gotowym posiłku ma szansę je dostarczyć kiedy te jest jeszcze gorące, a klient ma pewność, że danie jest świeże i w danym lokalu szanuje się go i każdy szczegół jest istotny.

Każdy właściciel restauracji powinien zastanowić się nad wprowadzeniem w swoim lokalu tego systemu. Czas to pieniądz i dając możliwość swoim pracownikom na mniejsze jego tracenie przez niepotrzebne czynności, zapewnia lepszą i sprawniejszą obsługę klienta, a w każdej firmie świadczącej usługi to klient jest najważniejszy, bo to on generuje firmie dochody. Dobra obsługa kelnerska powinna być atutem każdego lokalu. To swoista wizytówka, bo to z nim ma kontakt klient. Poniesione koszty przy wprowadzeniu systemu LRS bardzo szybko zwrócą się lokalowi poprzez dochody i zapewniając stały dochód w postaci nowych klientów. Zadowolony klient powie swoim znajomym, że warto się do naszego lokalu wybrać i dzięki temu zyskujemy nowych klientów, zapewniając sobie tym samym ciągły dochód, który stopniowo i regularnie rośnie, a to najważniejszy aspekt przy prowadzeniu każdej firmy, niezależnie od branży i rodzaju świadczonych usług.

Posts created 70

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.