PI czy coś innego?

• Konto usuniete
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Oklaski: -1
  • KODI: XBMCbuntu

Hej,

wiem ze pewnie po raz milion sto razy wałkowany temat, ale czytam forum od kilku dni, nie jestem informatykiem, nie znam sie na tym sprzęcie. Szukam coś w granicy 500-600zł do przerobienia TV na smarta. Widziałem na alledrogo zestawy PI od 180-400zł nie wiem nawet który jest warty uwagi żeby wybrac dobry ale też nie przepłacić.

allegro.pl/raspberry-pi-512mb-rev-2-0-be…eki-i4380452778.html
i taki
allegro.pl/raspberry-pi-b-xbmc-media-cen…est-i4356470998.html

i weź bądź tu mądry!

Głównie chciałbym zeby działało xmbc z tv przez internet (nie podam strony:) i filmy z stron www. zastanawiałem się nad “rozmarketingowanym” sprzetem z androidem ale potem znalazłem to forum. Może ktoś łaskawy doradzi co wybrać? jakie PI czy HTCP ale to drugie to w ogóle dla mnie czarna magia, widziałem jakiś zestaw tu na forum ZOTAC

allegro.pl/zotac-zbox-id18-e-celeron-100…usb-i4387162591.html

ale tam trzeba dokupić ram dysk (mam zewnętrzny 2.0 samsunga 1T) moze ktoś doradzi co wybrać. ps nie chciałbym żeby sprzęt też mulił jakoś strasznie.

Z góry serdecznie dziękuję!

• Konto usuniete
jeszcze dodatkowe pytania bo już edytowac ie mogę:

jeżeli mam wybrać PI to czy będę musiał tam coś instalowac czy jak kupie na allegro to już będzie gotowe a ja tylko wtyczki do xbmc bd musiał zainstalować?

jeżeli składać samemu cos to co trzeba kupić? jaka płyta itd i czy to łatwo się składa?

• Zbychu
  • Senior
    Senior
  • Oklaski: 17
  • KODI: Najnowsza Beta
  • OpenElec, W7-64
Jeżeli masz budżet 500-600zł to zdecydowanie polecałbym Zotac. Masz wówczas pełnoprawny PC. Duzo mocniejszy niz RPi

RPi ma jednak pewne ograniczenia. Ale oczywicie inwestcja jest mniejsza

Jezeli jednak wybrałbyś RPi to poza nim musisz posiadać:
1. kartę SD (moze byc stara 1GB)
2. zasilacz micro USB

Opcjonalnie:
* obudowę