Czym różni się ARM od ARM64-v8a? Co oznacza skrót RC?

• AdamB
  • Junior
  • KODI: 16.1
  • HTPC: DROIDBOX Nano 4k

Witam
Jestem nowy w tych sprawach i szukam pomocy. Mam dłuzszy czas tego DROIDBOXA i chciałbym zmienić Kodi na 17.
Mam mały zgryz,mianowicie nie wiem jaki rodzaj KODI powinienem ściągnąć,by zrobić upgrade. Mam obecnie Kodi 16.1 i chcialbym zainstalować KODI 17 KRYPTON. I tutaj sie troche zawiesiłem. Wiem,że pliki x86 sa przeznaczone dla Intela,ale jaka jest róznica między arm,a arm64-v8a ?
I drugie pytanie jaka jest różnica między kodi-17.0-Krypton_beta7-armeabi-v7a.apk , kodi-17.0-Krypton_rc2-armeabi-v7a.apk ? Co oznacza skrót rc ?
Szukałem na forum ,ale nie mogłem znależć,może coś przeoczyłem to z góry przepraszam.
Pozdrawiam

• kobrawerde
  • Bywalec
  • KODI: Kodi 16 Jarvis
  • Sterowanie: OrigenAE RC153 / Streacom ST-IRPB
  • HTPC: LibreELEC (AeonNOX) / AT5IONT-I
O ile dobrze pamiętam bety to wczesne wersje danego FW np. KODI ( jeszcze nie do końca dopracowane ) …po nim są wypuszczane tzw. wersje RC :Release Candidate…. co by to nie znaczyło to pewnie jakaś ostateczna propozycja:-) … no chyba że wypuszczą tych RC … 100:woohoo: . .. ..ale na serio to lepszy wybór niż tzw bety
A te x86 to nie wiem czy akurat dotyczy tylko intela …wiem że to po prostu wersje 32bitowe … np procesor … a arm64 to chyba jasne 64bitowy system …chyba ?:-)

• Admin
  • Admin
  • KODI: 16
AdamB napisał:

Witam
Jestem nowy w tych sprawach i szukam pomocy. Mam dłuzszy czas tego DROIDBOXA i chciałbym zmienić Kodi na 17.
Mam mały zgryz,mianowicie nie wiem jaki rodzaj KODI powinienem ściągnąć,by zrobić upgrade. Mam obecnie Kodi 16.1 i chcialbym zainstalować KODI 17 KRYPTON. I tutaj sie troche zawiesiłem. Wiem,że pliki x86 sa przeznaczone dla Intela,ale jaka jest róznica między arm,a arm64-v8a ?
I drugie pytanie jaka jest różnica między kodi-17.0-Krypton_beta7-armeabi-v7a.apk , kodi-17.0-Krypton_rc2-armeabi-v7a.apk ? Co oznacza skrót rc ?